Νέο
Η Διαχείριση και το Μάρκετινγκ των Τουριστικών Προορισμών

Η Διαχείριση και το Μάρκετινγκ των Τουριστικών Προορισμών

Νέο προϊόν

10 αντικείμενα

70,00 € με ΦΠΑ

Delivery: 1 to 3 weeks

Οι τουριστικές δραστηριότητες αποτελούν σήμερα μια σημαντική ανθρώπινη ενασχόληση. Τα οφέλη εξ αυτών σχετίζονται με θετικές οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές και περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις. Το παρόν αποτελεί έργο συλλογής και ταξινόμησης των εργαλείων και τεχνικών μάρκετινγκ. Ενδείκνυται η χρήση του από ελεύθερους επαγγελματίες, διοικητικά, επιτελικά στελέχη, καθώς και από φοιτητές,σπουδαστές

 Η ανάδειξη των γεωγραφικών περιοχών με βάση τις βιώσιμες στρατηγικές που σχεδιάζονται λαμάνοντας υπόψη τις απόψεις των τοπικών φορέων, επαγγελματιών, κατοίκων και επισκεπτών φαίνεται να αποτελεί σήμερα το στόχο των ευρύτερων πολιτικών ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το παρόν εγχειρίδιο εμβαθύνει:

Στην ανάλυση των τεχνικών σχεδιασμού μάρκετινγκ και ανάπτυξης γεωγραφικών περιοχών

Στις βιώσιμες αειφόρες στρατηγικές σχεδιασμού και ανάπτυξης

Στο Διαδίκτυο και τις προοπτικές που παρουσιάζονται στην ηλεκτρονική αγορά

Στις βιβλιογραφικές πηγές και τον εμπλουτισμό των ερευνητικών διαπιστώσεων

Στις αλλαγές που συμβαίνουν στο περιβάλλον των τουριστικών προορισμών

Σε πρόσφατα παραδείγματα από τη διεθνή και ελληνική τουριστική αγορά

Σε μελέτες (case study)

Στις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις

ΣυγγραφείςΒασιλειάδης Χρήστος
Είδος ΕξώφυλουΜαλακό

Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.

Γράψτε μια κριτική

Η Διαχείριση και το Μάρκετινγκ των Τουριστικών Προορισμών

Η Διαχείριση και το Μάρκετινγκ των Τουριστικών Προορισμών

Οι τουριστικές δραστηριότητες αποτελούν σήμερα μια σημαντική ανθρώπινη ενασχόληση. Τα οφέλη εξ αυτών σχετίζονται με θετικές οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές και περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις. Το παρόν αποτελεί έργο συλλογής και ταξινόμησης των εργαλείων και τεχνικών μάρκετινγκ. Ενδείκνυται η χρήση του από ελεύθερους επαγγελματίες, διοικητικά, επιτελικά στελέχη, καθώς και από φοιτητές,σπουδαστές