Οι τουριστικές δραστηριότητες αποτελούν σήμερα μια σημαντική ανθρώπινη ενασχόληση. Τα οφέλη εξ αυτών σχετίζονται με θετικές οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές και περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις. Το παρόν αποτελεί έργο συλλογής και ταξινόμησης των εργαλείων και τεχνικών μάρκετινγκ. Ενδείκνυται η χρήση του από ελεύθερους επαγγελματίες, διοικητικά, επιτελικά...
Δίνεται έμφαση στην εφαρμογή συστημάτων κοστολόγησης που να οδηγούν σε ακριβέστερη προσέγγιση του κόστους και να παρέχουν χρήσιμη και έγκαιρη πληροφόρηση.
Παρουσιάζονται θέματα Φ.Π.Α., κύρια στοιχεία Φορολογίας Εισοδήματος, Εργατικά και Ασφαλιστικά Θέματα, όπως συναντώνται στη σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα, με μεγάλο εύρος παραδειγμάτων και ασκήσεων.
Τα Δ.Λ.Π. σήμερα αποτελούν την κωδικοποίηση των λογιστικών αρχών, κανόνων και πολιτικών που πρέπει να ακολουθούνται από τους λογιστές και τις διοικήσεις των επιχειρήσεων κατά τη σύνταξη των οικονομικών τους καταστάσεων.
Το βιβλίο παρουσιάζει με απλό και κατανοητό τρόπο τις αλλαγές που προκύπτουν από τους νέους Κώδικες Φορολογίας Εισοδήματος και Φορολογικής Διαδικασίας, καθώς και από τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα.