Επιστροφή της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις παρακάτω δύο περιπτώσεις:

α) μετά από παραλαβή διαφορετικού κωδικού προϊόντος από αυτόν της υποβληθείσας παραγγελίας από λάθος μας 

β) μετά από την παραλαβή ελαττωματικού ή κακέκτυπου προϊόντος

Εφ’ όσον συμβαίνει κάτι από τα παραπάνω και επιθυμείτε την επιστροφή του προϊόντος, αυτή χρειάζεται να ολοκληρωθεί σε διάστημα 15 ημερών από την παραλαβή της, μετά από ηλεκτρονική ενημέρωσή (e-mail) μας .

Η παραλαβή της επιστροφής θα γίνει δεκτή από την εταιρεία μας, όταν εκτός των ανωτέρω, ισχύουν και οι παρακάτω όροι:

α) το προϊόν επιστρέφεται σε ασφαλές πακέτο μαζί με αντίγραφο του παραστατικού πληρωμής

β) με την εταιρεία ταχυμεταφορών που θα σας υποδείξουμε , καθώς σε περίπτωση απώλειας του δέματος δεν είναι δυνατή η προβλεπόμενη πίστωση